Vedoucí ekonomického odboru

obrazek
12. května 2025 14:34, Jaroslava Sinkulová
PLZEŇSKÝ KRAJ
Krajský úřad

Ředitelka krajského úřadu vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici:
  • vedoucí ekonomického odboru
Místo výkonu práce: Plzeň
Druh práce: vedoucí odboru
Pracovní poměr: jmenování na dobu neurčitou
Datum nástupu: srpen, září 2025

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
  • dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů,
  • splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971)
Pracovní náplň:
  • sestavování návrhu rozpočtu kraje včetně provádění rozpočtových opatření, rozpočtových změn, sestavování zásad pro jeho sledování a způsob zúčtování
  • zpracování rozpočtového výhledu, zpracování závěrečného účtu kraje
  • zajištění zpracování účetní závěrky kraje a daňového přiznání kraje
  • zajištění přezkoumání hospodaření kraje
  • plnění úkolů v samostatné a přenesené působnosti činnosti odboru
  • zajištění zpracování podkladů pro jednání orgánů kraje
  • zajištění úvěrové agendy kraje, bezhotovostního platebního styku kraje
  • zajištění řízení cash-flow kraje v návaznosti na jeho schválený rozpočet a rozpočtový výhled
  • zajištění metodické podpory obcím a organizacím zřizovaným krajem na úseku ekonomiky a financování
  • zajištění zpracování ekonomických analýz a rozborů v návaznosti na legislativní změny ve financování ÚSC, vč. z toho vyplývající predikce financování kraje
  • zajištění zpracování a aktualizace vnitřních předpisů kraje na úseku ekonomiky a financování
Požadavky kladené na uchazeče o výše uvedenou pozici:
  • magisterský stupeň vysokoškolského vzdělání ekonomického směru
  • praxe ve vedoucí pozici
  • praxe v oboru – min. 5 let
  • velmi dobrá znalost související legislativy a schopnost její aplikace v praxi (zákon o krajích, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o účetnictví, zákon o finanční kontrole, zákon o daních z příjmů apod.)
  • znalost rozpočtové skladby pro ÚSC
  • základní znalost účetnictví ÚSC
  • znalost principů a pravidel čerpání prostředků z fondů EU
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi
  • schopnost týmové i samostatné práce
  • časová flexibilita, zodpovědnost a spolehlivost
  • velmi dobrá znalost programů MS OFFICE
  • ochota dále se vzdělávat
  • řidičský průkaz skupiny „B“
Výhodou uchazečů je:
  • osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu
Náležitosti písemné přihlášky:
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu uchazeče, tel. nebo e-mailové spojení
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis uchazeče
  • datum možného nástupu uchazeče
Součástí písemné přihlášky bude:
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců (u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem); v obou případech lze tyto doklady pro potřeby výběrového řízení nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
  • doklad o splnění předpokladů stanovených zákonem č. 451/1991 Sb., v platném znění (čestné prohlášení + lustrační osvědčení) – nevztahuje se na uchazeče narozené po 1. prosinci 1971
  • další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče

Platová třída odpovídající druhu práce: 13

Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 04. 06. 2025 na adresu:

Krajský úřad Plzeňského kraje
odbor kancelář ředitelky
Škroupova 18, 306 13 Plzeň

nebo
e-mailem na adresu elektronické podatelny:
posta@plzensky-kraj.cz nebo do datové schránky: zzjbr3p


Soubory ke stažení