Právník/právnička odboru kontroly, dozoru a stížností

obrazek
10. června 2025 09:51, Ing. Klára Smetáková
PLZEŇSKÝ KRAJ
Krajský úřad

Ředitelka krajského úřadu vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici:

právník/právnička odboru kontroly, dozoru a stížností

Místo výkonu práce: Plzeň
Druh práce: právník
Pracovní poměr: doba neurčitá
Datum nástupu: srpen, září 2025

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka:
dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů

Náplň práce:
  • vedení a vyřizování agendy stížností a žádostí o přešetření způsobu vyřízení stížností, připomínek, podnětů a petic občanů kraje
  • vedení centrální evidence žádostí o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím a jejich vyřizování v souladu s platnou legislativou
  • dozor nad výkonem přenesené působnosti krajem ve smyslu zákona č. 129/2000 Sb. o krajích, ve znění pozdějších předpisů
  • provádění kontrol výkonu přenesené působnosti obcí
  • provádění kontrol příspěvkových organizací Plzeňského kraje
  • metodická pomoc obcím ve smyslu § 67 odst.1 písm. c) zákona č.129/2000 Sb.
  • zajišťování metodiky veřejné podpory a zadávání podpor malého rozsahu do centrálního registru v souladu s platnou legislativou
Požadavky kladené na uchazeče o uvedenou pozici:
  • magisterský stupeň vysokoškolského vzdělání právnického směru
  • znalost legislativy pro oblast výkonu přenesené působnosti vykonávané krajem, zejména znalost právních předpisů v oblasti správního práva a dalších potřebných právních předpisů a schopnost jejich aplikace v praxi (zejména správní řád, kontrolní řád, zákon o obcích, zákon o krajích, zákon o svobodném přístupu k informacím)
  • znalost legislativy, principů a pravidel pro oblast finanční kontroly a financování ve veřejné správě a schopnost jejich aplikace v praxi
  • výborné komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi
  • schopnost řešit konfliktní situace
  • samostatnost při plnění úkolů
  • flexibilita, zodpovědnost a spolehlivost
  • uživatelská znalost programů MS OFFICE
  • ochota dále se vzdělávat
  • řidičský průkaz skupiny „B“
Výhodou uchazečů je:
  • praxe ve veřejné správě
  • praxe v oblasti vyřizování stížností, petic, oznámení a podnětů občanů, poskytování informací, poskytování veřejných podpor
Nabízíme:
  • zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele
  • pružnou pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
  • možnost dalšího vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • stravenkový paušál 100 Kč/den, možnost stravování v budově úřadu
  • cafeterie
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na penzijní připojištění nebo DIP ve výši 800 Kč/měs.
  • dary při významných životních výročích, při prvním odchodu do důchodu a pro dárce krve
Náležitosti písemné přihlášky:
  • jméno, příjmení a titul uchazeče
  • datum a místo narození uchazeče
  • státní příslušnost uchazeče
  • místo trvalého pobytu, telefonické spojení uchazeče
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) uchazeče
  • datum a podpis uchazeče
  • datum možného nástupu uchazeče
Součástí písemné přihlášky bude:
  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem); v obou případech lze tyto doklady pro potřeby výběrového řízení nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
  • kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zájemce
  • další doklady, které se týkají odborné způsobilosti zájemce

Platová třída odpovídající druhu práce: 11

Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 30. 6. 2025 na adresu:

Krajský úřad Plzeňského kraje
odbor kancelář ředitelky
Škroupova 18, 306 13 Plzeň

nebo e-mailem na adresu elektronické podatelny:

posta@plzensky-kraj.cz

nebo do datové schránky: zzjbr3p


Soubory ke stažení