S odkazem na čl. XII smlouvy o poskytnutí účelové dotace je nutné doložit vyúčtování výdajů uhrazených z finančních prostředků tvořených součtem třetí a čtvrté splátky a případných nevyčerpaných finančních prostředků z první a druhé splátky prostřednictvím formuláře Vyúčtování výdajů za období 1. 7. - 31. 12. 2021 nejpozději do 20. 1. 2022.
Jelikož čl. III odst. 4 smlouvy o poskytnutí účelové dotace ve znění dodatku opravňuje příjemce dotace čerpat případné nevyčerpané finanční prostředky z třetí a čtvrté splátky dotace a případně první a druhé splátky dotace v období od 1. 1. 2022, dává tak příjemci dotace v rámci vyúčtování výdajů možnost předložit i lednový náklad roku 2022 uhrazený do 20. 1. 2022. Ačkoli tuto variantu smlouva o poskytnutí účelové dotace umožňuje, doporučujeme s ohledem na možnou kolizi s vyúčtováním dotace za rok 2021, kde se sledují pouze náklady a výnosy roku 2021, do vyúčtování výdajů za období 1. 7. 2021 – 31. 12. 2021 zahrnout pouze náklady roku 2021 uhrazené do 20. 1. 2022.
Formulář Vyúčtování výdajů za období 1. 7. - 31. 12. 2021 je nutné zaslat v elektronické podobě ve formátu .xls či .xlsx na e-mail: martina.vojackova@plzensky-kraj.cz a renata.kulhankova@plzensky-kraj.cz, a současně v listinné podobě opatřené podpisem statutárního zástupce, popř. oprávněné osoby prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky KÚPK (!!! POZOR !!! příloha datové zprávy nesmí být zaheslována – takto zabezpečený soubor nelze převést do archivní podoby), prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (v případě zaslání poštou je dostačující razítko podací pošty 20. 1. 2022) nebo osobně doručit na podatelku KÚPK.