V budově Krajského úřadu Plzeňského kraje se ve středu 28. listopadu pod záštitou náměstka hejtmana pro oblasti školství, sport, kultura a cestovní ruch Jiřího Stručka uskutečnil seminář na téma Trendy cestovního ruchu a životní styl. Seminář vedený špičkovými odborníky ze sféry cestovního ruchu, komunikace a marketingu přilákal na stovku zájemců o danou problematiku. Určen byl především pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, ale nejen jim.

Seminář zahájili vedoucí odboru kultury, památkové péče a cestovního ruchu KÚPK Alena Svobodová a náměstek hejtmana pro oblasti školství, sport, kultura a cestovní ruch Jiří Struček.
V úvodu semináře přivítala účastníky vedoucí odboru kultury, památkové péče a cestovního ruchu KÚPK Alena Svobodová. Připomněla význam turismu pro hospodářství a jeho vliv na zaměstnanost. "Plzeňský kraj je jedním z krajů, který má opravdu co nabídnout jak domácím, tak zahraničním návštěvníkům, neboť náš potenciál kulturních památek s jedinečným západočeským barokem nebo s živým folklorem na Chodsku, s Šumavou, Českým lesem nebo s gastroturistikou je opravdu velmi lákavý, a je třeba vytvořit nabídku nových produktů cestovního ruchu, které musí reagovat na aktuální životní styl," uvedla Alena Svobodová.

Seminář se těšil velkému zájmu účastníků.
Na semináři vystoupila s přednáškou Cestovní ruch pro všechny Ing. Zdenka Petrů z katedry cestovního ruchu Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha, PhDr. Magdalena Preiningerová, ředitelka archivu Hanzelky a Zikmunda z Muzeua jihovýchodní Moravy ve Zlíně, promluvila o archivu Hanzelky a Zikmunda, moderní trendy v komunikaci představil ve svém vystoupení Radek Báča, Account Director společnosti Ogilvy & Mather Česká republika, nového vizuálního stylu České republiky se týkala prezentace Mgr. Alice Dvořákové, vedoucí tiskového oddělení CzechTourismu Praha, na marketingové téma Značka a její poslání promluvil Josef Havelka, Managing Director společnosti Omnicom Media Group Consulting Česká republika, a trendům v cestovním ruchu se ve svém vystoupení věnoval Ing. Jiří Mikeš z katedry obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha.

(zprava) Zdenka Petrů a Alice Dvořáková

Radek Báča

Jiří Mikeš

Josef Havelka

Magdalena Preiningerová
foto: Jiří Koptík