
V pondělí 3. prosince převzala náměstkyně hejtmana PK Mgr. Olga Kalčíková cenu v prestižní soutěži „Náš kraj 2007“, kterou již šestým rokem pořádá odborné vydavatelství C.O.T. media.
Plzeňský kraj se v celkovém hodnocení kvality a vypovídající hodnoty svých propagačních materiálů v kategorii „Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje“ umístil na 2. místě. Na stupni vítězů vedle našeho kraje stanul kraj Olomoucký a Karlovarský kraj byl třetí.
„Získané ocenění krajských propagačních materiálů od odborné poroty mě velmi potěšilo a věřím, že také přispěje k větší návštěvnosti našeho regionu. V letošním roce se jedná již o třetí cenu, kterou Plzeňský kraj v této oblasti získal“, prohlásila Mgr. Olga Kalčíková, která vedle diplomu převzala i skleněnou plastiku.

Do soutěže mají možnost se zapojit kraje, města a obce, informační centra, destinační managementy, turistické regiony i komerční subjekty. Soutěž má za cíl podpořit tvorbu turistických materiálů v regionech, tvorbu nových produktů a přispět ke zlepšení služeb v informačních centrech.
Jednotlivé přihlášené subjekty mohly v letošním roce soutěžit v sedmi kategoriích, neboť soutěž byla rozšířena o dvě nové kategorie, a to „Jednotnou kampaň“ a „Multimediální prezentaci na CD nebo DVD“.
Plzeňský kraj se v této soutěží umístil poprvé v roce 2004, kdy také v kategorii „Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje“ získal druhé místo (první byl kraj Středočeský, třetí byl kraj Olomoucký).
Pro rok 2007 byla soutěž vyhlášena v následujících kategoriích:
-
1. Nejlepší cizojazyčný propagační materiál kraje (přihlašovatel: krajský úřad)
-
2. Nejlepší cizojazyčný propagační materiál města (přihlašovatel: město, agentura)
-
3. Nejlepší turistický produkt
-
4. Nejlepší jednotná kampaň
-
5. Nejlepší multimediální prezentace na CD nebo DVD
-
6. Nejlepší cizojazyčný propagační materiál sdružení nebo turistického regionu (přihlašovatel: sdružení, destinační management)
-
7. Nejlepší informační centrum v ČR o městské o soukromé