Kompletně zrekonstruovaný úsek silnice III/16910 ze Srní do Antýglu, který byl slavnostně otevřen 6. října 2016, navazuje na kompletně opravenou silnici mezi Srním a Modravou, kterou realizoval Plzeňský kraj vloni.
Stavební úprava komunikace III. třídy za 45,2 mil. Kč v úseku Srní – Antýgl zahrnovala především výměnu krytových vrstev vozovky v úseku 4,5 km, rekonstrukci 2 mostních objektů (most ev. č. 16910-3 přes Hrádecký potok za obcí Srní a Most ev. č. 16910-4 přes Vydru u Antýglu), rekonstrukci 15 trubních propustků, úpravu silničních příkopů (svahování, dláždění), úpravu autobusových zastávek, osazení dřevoocelových a ocelových svodidel, sněhových tyčí a provedení nového vodorovného značení. Realizace stavby byla zahájena v květnu a dokončena v září letošního roku.
„Oprava byla dokončena před plánovaným termínem. Dodavatel ji provedl ve výborné kvalitě," hodnotil stavbu generální ředitel Správy a údržby silnic Plzeňského kraje Pavel Panuška. Průjezdnost i bezpečnost silnice se díky opravě zlepšily o tisíc procent, hodnotí stavbu místní starostové.
	 
Technické údaje a spotřeba materiálu:
	
		
			| 
				 
					Název stavby 
			 | 
			
				 
					III/16910 Srní - Antýgl 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Celková délka silničního úseku 
			 | 
			
				 
					4,5 km 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Uzlové body (odkud – kam): 
			 | 
			
				 
					2123A001 – 2123A099; KM 0,580 – 5,080 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Šířka krytu (s rozšířením v obloucích) 
			 | 
			
				 
					5,5 m 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Obrusná vrstva ACO 11+,  tl. 5cm 
			 | 
			
				 
					26.614,89 m2 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Ložná vrstva ACL 22+, tl. 7 cm 
			 | 
			
				 
					27.017,84 m2 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Podkladní vrstva ACP 16+, tl. 5 cm 
			 | 
			
				 
					5.002,67 m2 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Vyrovnávací vrstva ACP 16+, tl. 3 cm 
			 | 
			
				 
					26.703,20 m2 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Obalovaná směs 
			 | 
			
				 
					10.576 tun 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Dlažba z lomového kamene 
			 | 
			
				 
					372 m3 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Recyklát nezpevněné krajnice 
			 | 
			
				 
					669,20 m3 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Dřevoocelová svodidla 
			 | 
			
				 
					528 m 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Ocelová svodidla 
			 | 
			
				 
					132 m 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Ocelová zábradelní svodidla 
			 | 
			
				 
					77 m 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Sněhové tyče 
			 | 
			
				 
					416 ks 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Vodorovné dopravní značení 
			 | 
			
				 
					1.110 m2 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Rekonstrukce mostů 
			 | 
			
				 
					2 ks 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Rekonstrukce propustků 
			 | 
			
				 
					15 ks 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Cena stavebních prací pro SÚS PK 
			 | 
			
				 
					45,2 Kč mil. Kč (vč. DPH) 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Zhotovitel: 
			 | 
			
				 
					Berdych plus spol. s r.o. 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Projektant: 
			 | 
			
				 
					Pontex spol. s r.o., Valbek spol. s r.o. 
			 | 
		
		
			| 
				 
					TDI: 
			 | 
			
				 
					Antonín Beck, Meclov 
			 | 
		
		
			| 
				 
					Koordinátor BOZP: 
			 | 
			
				 
					Seaspol Group s.r.o. 
			 | 
		
	
Fotogalerie:
 
 
	
 
 