Dne 4. 6. 2018 byla Krajskému úřadu Plzeňského kraje doručena žádost dle z. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů s následujícími dotazy, cit.:
„1. Celkové náklady na nakupovaný papíru A4, gramáže 80g/m a počet takto nakoupených listů. Uveďte sumu za jednotlivé roky.
2. Celkové náklady na tiskárny dokumentů (pořizovací ceny, leasing, pronájem, servis a spotřební materiál bez papírů a tonerů) Uveďte sumu vynaloženou
za jednotlivé roky.
3. Celkové náklady na tonery, cartrige a obdobný spotřební materiál nakupovaný pro tisk.
4. Celkové náklady na servis, údržbu a opravy tiskáren a multifunkčních grafických zařízení.
5. Celkové náklady na pořízení a celkové náklady na nájem tiskáren
a multifunkčních grafických zařízení.
6. Celkové náklady na zakoupení či pronájem specializovaného SW a HW pořízeného pro realizaci a monitoring tisku, pokud jde o SW a HW, který nebyl součástí dodávky tiskáren či multifunkčních zařízení.
7. Celkový počet funkčních tiskáren a celkový počet multifunkčních grafických zařízení evidovaných nebo pronajatých k 31. 12. 2015 a k 31. 12. 2016
a k 31. 12. 2017.
8. Celkový počet pracovníků, kteří využívají tiskárny nebo multifunkční grafické
k 31. 12. 2015 a k 31. 12. 2016 a k 31. 12. 2017.
9. Sdělte totožnost hlavní dodavatele papíru, tiskáren a tonerů. Uveďte, jak byl vybrán. (V tabulce jsou uvedeny příklady)“
Vše za roky 2015, 2016 a 2017. K žádosti byla přiložena tabulka k vyplnění v rozsahu shora uvedených bodů.
Informace byla poskytnuta dne 18. 6. 2018 v elektronické formě.
Poskytnutá informace - vyplněná tabulka v rozsahu požadovaných informací je přiložena v příloze.