Informace poskytnutá dle InfZ - podmínky zakázek na stravování

obrazek
10. července 2023 09:36, Ing. Bc. Tomáš Krásný

Dne 21. 6. 2023 obdržel Krajský úřad Plzeňského kraje elektronickou žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, týkající se poskytnutí následujících informací, citujeme:

„1) Jaký postup při výběru nového nájemce/provozovatele školního bufetu musí dodržet příspěvková organizace (střední škola) z nařízení zřizovatele?
2) Jakou dobu trvání nájemní smlouvy může příspěvková organizace (střední škola) s provozovatelem sjednat (na dobu neurčitou, na dobu určitou 1 rok, apod)?
3) Musí příspěvková organizace záměr pronájmu zveřejnit? Pokud ano, jakým způsobem a s jakou lhůtou pro podání nabídek?
4) Musí příspěvková organizace zveřejnit konkrétní podmínky výběru nového provozovatele školního bufetu? Pokud ano, může mít ve výběrovém řízení váhu i jiné kritérium, než je nabídnutá cena pronájmu?
5) Má Váš kraj stanovené podmínky, při jejichž naplnění musí příspěvková organizace, alespoň porovnat nabídky více dodavatelů, či vyhlásit poptávkové/výběrové řízení? Pokud ano, jaké? Pokud hraje roli výše ročního nájemného, jaká je tato výše?
6) Může statutární orgán školy bezdůvodně odmítnout uchazeče o pronájem školního bufetu, který o možnost podání nabídky zažádá a pronajmout prostor na základě osobního subjektivního rozhodnutí (např. rodinnému příslušníkovi apod.)?“

Požadované informace byly dne 4. 7. 2023 poskytnuty, viz příloha níže:


Soubory ke stažení